A vállalkozóvá válásunk során sokféle félelemmel meg kell küzdenünk.
Az egyik ilyen félelem a kritikától, negatív visszajelzéstől való félelem. Ezt kaphatjuk a közvetlen környezetünktől, de a közönségünktől, ügyfeleinktől is.
Fontos, hogy ezeket megtanuljuk jól kezelni, mivel egy-egy ilyen negatív visszajelzés megtörheti a lendületünket, vagy akár teljesen el is veheti a kedvünket az egész vállalkozástól.
Ráadásul létezik építő és romboló kritika is, ezeket pedig érdemes jól elkülöníteni, és máshogy kezelni őket.
Ebben az adásban a saját tapasztalataimat osztom meg a kritikák kezelésével kapcsolatban. Példaként megismerheted a három leginkább negatív visszajelzést, amit az elmúlt négy év során kaptam a közönségem tagjaitól. Az adásban megosztom azt is, hogy én hogyan kezeltem ezeket a kritikákat, és mi segített túllépni rajtuk.
Kérdésed van? Írj nekem emailt!
Csatlakozz a Facebook csoportunkhoz!