Neked is eleged van abból, hogy más rendelkezik az időddel? Hogy alig látod a gyerekeidet felnőni? Hogy olyan munkát végzel, amit nem szeretsz?
Egyre többen vagyunk, akik eldöntöttük: szabadabb életet szeretnénk. Sokan látjuk azt is, hogy egy helytől és időtől független online vállalkozás lehet számunkra is a legjobb megoldás.
Az elindulás viszont elég frusztráló tud lenni.
Ha te is elakadtál valahol, megértelek. Pont így indultam én is. Hónapokig kerestem valamilyen rendszert az elinduláshoz és a vállalkozásom felépítéséhez. Több hónap keresés után végre rátaláltam egy logikus és jól követhető módszerre, ami segített nekem az elindulásban, és amit azóta is követek.
Emeld fel a kezed, ha te is szívesebben követnél egy jól kitaposott utat az első lépéstől – a sikeres, jövedelmező vállalkozás eléréséig, ahelyett, hogy saját magad próbálnád kitalálni, hogy mikor mit csinálj!
Tarts velem, és megmutatom neked azt a módszert a gyakorlatban, ami a ma létező legbiztosabb út egy sikeres online vállalkozás felépítéséhez (a legtöbb online marketing szakértő, sok sikeres online vállalkozó szerint, és szerintem is.
Ahhoz, hogy megértsük, miért különleges ez a módszer, először érteni kell, hogy hogyan működik egy hagyományos vállalkozásindítási módszer.
A HAGYOMÁNYOS MÓDSZER esetén először létrehozod a termékedet és elindítod a vállalkozásod. Utána pedig keményen dolgozol azért, hogy vásárlókat találj a termékednek.
Ez mindig kockázattal jár, hiszen nem láthatod előre, hogy hogyan fogadja majd a piac a termékedet, lesznek-e vásárlóid. A hagyományos módszerrel indított vállalkozások esetén nem véletlenül nagyon magas a tönkrement vállalkozások aránya.
A FORDÍTOTT MÓDSZER lényege, hogy A VÁLLALKOZÁSI ÖTLETÜNK kiválasztása után a KÖZÖNSÉGÜNK FELÉPÍTÉSÉVEL kezdjük a vállalkozásépítési folyamatot.
Ez az első lépés idő befektetést igényel, viszont szinte semmilyen anyagi kockázattal nem jár. Az elinduláshoz ugyanis csak egy egyszerű web- vagy blogoldalra van szükséged, amin keresztül el tudod kezdeni kommunikálni az üzeneteidet. Menet közben egész addig finomíthatod őket, ameddig a célcsoportodnál célba érnek.
Mire felépítettél egy kisebb közönséget, addigra olyan jól megismered a piacodat, és a leendő vásárlóid igényeit, hogy nem lesz szükséged bizonytalan találgatásra. Pontosan azt a terméket vagy szolgáltatást tudod létrehozni számukra, amire mindig is vágytak.
A következő lépésben el tudsz kezdeni az eddig befektetett munkáddal PÉNZT KERESNI. Mivel ott vár már rád egy felépített közönség, nem kell ügyfelek után szaladgálnod. Ezért a fordított módszerrel innen már gyorsabb a pénzkeresés, mint a hagyományos modell esetén.
Az utolsó lépésben a közönséged bővítése, a NÖVEKEDÉS és a folyamatok automatizálása, passzív jövedelemforrások kiépítése következik, attól függően, hogy mit szeretnél elérni a vállalkozásoddal, vagy a vállalkozásod segítségével.
Azért jövőbiztos, mert kiiktatja a találgatást a vállalkozásépítés folyamatából, ezzel pedig minimálisra csökkenti a vállalkozással járó kockázatot (és stresszt!). Nem te próbálod kitalálni, hogy vajon mit lehetne eladni a piacon, hanem először kideríted, hogy mire vágynak, majd pontosan azt hozhatod létre, amire igény van a piacon.
A fordított módszerrel elkerülheted a legtöbb olyan csapdát, amibe az online és hagyományos vállalkozások többsége belebukik.
Ha szeretnéd lerövidíteni a jövedelmező vállalkozáshoz vezető utadat, tarts velünk a VTM közösség tagjaként! A célom, hogy segítsek neked végigmenni ezen az izgalmas úton, és megvalósítani az álmaidat!
Kérdésed van? Írj nekem emailt!
Csatlakozz a Facebook csoportunkhoz!