Az adás meghallgatásához kattints a lejátszás gombra!
Az adás Spotify-on is elérhető ezen a linken: #3 Epizód
A tartalommarketing és a tartalomgyártás számos előnnyel jár.
Akár blogírásba kezdenél, akár videókat gyártanál, akár podcast indítását tervezed, csak bátorítani tudlak. A tartalommarketing ugyanis ma az egyik legjobb eszköz egy online vállalkozó kezében. A segítségével kapcsolatba léphetsz a célközönségeddel, az általad kiválasztott témában szakértővé válhatsz, és hatékonyan eljuttathatod az üzeneteidet a leendő ügyfeleidnek a tartalmaidon keresztül.
Bármilyen céllal is kezdesz tartalomgyártásba, van viszont néhány olyan alapelv, amit érdemes betartani.
Az egyik legfontosabb alapelv a rendszeresség.
Tartalmat eleve nem könnyű gyártani, különösen kezdőként, de rendszeresen tartalmat gyártani, na, ez tényleg kihívás lehet sokak számára. Nekem talán ez az egyik dolog, ami a kezdetektől fogva sikerült, mivel elköteleztem magam a heti egy blogbejegyzés megírása mellett, amit most már lassan két éve tartok.
Soha nem sikerült elérnem viszont, hogy legyen egy több hónapra előre elkészített tartalomnaptáram. Annak ellenére sem, hogy tudom, ezzel rengeteget javíthatnék a hatékonyságomon. A hatékonyság mellett a tartalomnaptár nagy segítséget jelent a rendszeresség betartásában is. Ezért ennek az adásnak a fő témája a tartalomnaptár lesz.
Hogyan segíthet egy egyszerű tartalomnaptár a tartalmaink tervezésében és a rendszeresség elérésében?
Az adás vendége Mikos Ákos, aki rutinos rádiós személyiség, és a Magyar podcasterek Facebook csoport alapítója. Ákos sok éve foglalkozik tartalomgyártással, és mellette nagy cégeknek segít a tartalomnaptáruk kialakításában. Az adásban arról beszélgetünk, hogy mire jó egy tartalomnaptár, kinek érdemes ilyet készíteni, és hogyan álljunk neki egyáltalán egy egyszerű tartalomnaptár elkészítésének akár kezdőként is.
Az adást meghallgathatod a linkre kattintva: Blog és podcast tartalom tervezés kezdőknek
Szívesebben olvasnál?
Töltsd le az az adás tartalmát szövegként a linkre kattintva: 3. epizod szöveg
Iratkozz fel az email listámra, hogy el tudjam küldeni neked a következő adásokat!