Az adás meghallgatásához kattints a lejátszás gombra!
Az adás a Spotify-on is elérhető ezen a linken: #4 Epizód
Az email küldés az egyik leghatékonyabb csatorna, amin keresztül kapcsolatot építhetünk a közönségünkkel. Ezért az email listánk építésének érdemes az elindulásunk napján nekiállni, és később is első számú prioritásként kezelni. Rengeteg előnye van ugyanis akár a közösségi médiával, akár a fizetett hirdetésekkel szemben. Nem áll közted és a közönséged között semmilyen közösségi média algoritmus, és a reklámzaj sem befolyásolja, hogy kit és hogyan érsz el a közönségedből. Talán az egyetlen kommunikációs csatorna ma, ami fölött teljes kontrollod van.
Az email marketing vagy hírlevél marketing előnyei
Az email marketing számos előnyt kínál egy online vállalkozónak:
- Az egyik legjobb eszköz a bizalom és a szakértői státuszod felépítésére
- Email küldésen keresztül hatékonyan célba juttathatod a promóciós üzeneteidet is
- Az email marketing segítségével jobban megismerheted a célközönségedet és az igényeiket
- Költséghatékony és jól automatizálható a teljes folyamat
- A statisztikák szerint egy email feliratkozó üzleti szempontból 15-ször értékesebb egy közösségi média követőnél
Az adásban említett linkek:
Blogbejegyzések a forgalomépítésről:
Weboldal forgalom – 11 ingyenes módszer a látogatottság növelésére
Hogyan értem el a blogomon havi 5000 látogatót hirdetés nélkül?
Hogyan értem el havi 73 ezer megtekintést a Pinteresten, és hogyan érheted el te is?
Ajánlott email marketing rendszerek:
Szívesebben olvasnál inkább?
Töltsd le az az adás tartalmát szövegként a linkre kattintva: 4. epizód szöveg